Veelgestelde vragen
Boeken
Ik heb mijn boeking wel betaald maar ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Als je een boeking hebt gedaan en geen bevestiging hebt ontvangen, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
Direct betalen
De betaling voor je inschrijving kan direct worden voldaan met iDEAL. Betalingen worden altijd direct verwerkt, je kunt via 'mijn inschrijvingen' inzien of de betaling door ons is ontvangen.
Contant betalen
Helaas is dit niet mogelijk! Betalingen kunnen alleen via de site door middel van iDEAL worden voldaan.
Wat houdt de later betalen service in?
Dit is momenteel niet meer beschikbaar. wellicht dat deze weer terug komt na de corona periode.
Even geen geld maar toch zeker zijn van je tickets voor dat toffe feestje over 2 maanden? Het is bij ons mogelijk om gratis te boeken en de betaling voor je (combi)tickets later te voldoen. Je vind de deadline van later betalen altijd in de bevestigingsmail.
LET OP! Wanneer jij een boeking plaatst is dit niet vrijblijvend en gaan wij er dus van uit dat de tickets daadwerkelijk worden afgenomen en brengen hier 100% kosten voor in rekening! Kosteloos annuleren en wijzigen is mogelijk mits dit op tijd wordt doorgegeven.
Kan ik mijn boeking (deels of helemaal) annuleren?
Hieronder staat alles uitgelegd omtrent de mogelijkheden tot annuleren en eventuele bijkomende kosten. Een annulering kan alleen gedaan worden door de hoofdboeker.
Busticket:
Een busticket kan uiterlijk 31 dagen voor de aanvang van de reis kosteloos geannuleerd worden. Na het verstrijken van deze periode hanteert Party-vervoer.nl onderstaande staffel:
- Annulering tussen de 30 - 15 dagen voor de aanvang van de reis: 50% retour
- Annulering tussen de 14 - 7 dagen voor de aanvang van de reis: 25% retour
- Annulering 6 dagen of korter voor de aanvang van de reis: 0% retour.
Combiticket:
Combitickets bestaan uit een entreeticket en een busticket. Combitickets gekocht tijdens een pre order en/of exclusieve (extra) verkoop kunnen niet geannuleerd worden.
Combitickets gekocht tijdens een reguliere verkoop kunnen gedeeltelijk geannuleerd worden. Het afnemen van een entreeticket blijft verplicht, deze kan nooit geannuleerd worden.
Doorverkopen
Je mag je combiticket(s) doorverkopen. Vergeet niet de wijziging door te geven wanneer je een combiticket aan iemand doorverkoopt. Doe je dit niet dan kan diegene geen toegang krijgen tot de bus. De boeking blijft altijd op jouw naam / account staan.
Geld retour
Wanneer je een annulering doorgeeft en je nog geld terug krijgt, dan kun je dit binnen 10 werkdagen verwachten vanaf het moment dat de annulering door ons is bevestigd per e-mail.
Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Dit kan via annuleringsformulier of via mijn inschrijvingen en dan annulering doorgeven!
Kan ik mijn boeking wijzigen?
Ja, het is mogelijk om jouw boeking te wijzigen. Je kan namen en opstapplaatsen wijzigen, tevens kun je ook mensen toevoegen. Een of meerdere personen van je boeking afhalen gaat via annuleren. Je kan een wijziging doorgeven via het wijzigingsformulier of via mijn inschrijvingen en dan wijziging doorgeven!
Kan ik de hoofdboeker wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om een andere hoofdboeker aan te stellen, jij blijft verantwoordelijk voor jouw boeking.
Kan ik mijn boeking opsplitsen?
Het is helaas niet mogelijk om een boeking op te splitsen, je blijft verantwoordelijk voor jouw gehele boeking.
Kan ik mijn boeking overplaatsen naar een andere bus?
Ja, dit is mogelijk tenzij de betreffende bus vol zit. Extra kosten die eventueel gemoeid zijn met de overplaatsing (denk aan partybus toeslag of wijziging opstapplaats) dienen via mijn inschrijvingen voldaan te worden.
Busreis
Zijn alle aangegeven opstapplaatsen en vertrektijden definitief?
Het minimum aantal inschrijvingen om een opstapplaats toe te voegen aan een busroute is afhankelijk van meerdere factoren. Meestal creëren wij een opstapplaats als er 8 of meer inschrijvingen zijn voor de opstapplaats. Wanneer je opstapplaats komt te vervallen word je hierover tijdig geïnformeerd. Je mag dan een andere opstapplaats kiezen die wel in een route is opgenomen of je inschrijving kosteloos annuleren.
Over het algemeen staan de juiste opstapplaatsen en tijden 48 uur voor vertrek op de website. Maar deze tijden kunnen ook tot uiterlijk 24 uur voor vertrek gewijzigd worden. Houd daarom dus altijd de website goed in de gaten en check altijd nog een keer voor vertrek! Er kunnen altijd dingen voorvallen waardoor we genoodzaakt zijn vertrektijden aan te passen.
Is een busticket voor de heen- en terugweg?
Ja, een busticket is altijd voor de heen en terugweg, tenzij anders vermeld.
Echter krijg je geen aparte mail met een busticket,
jou naam staat op de lijst die de busleider controleert bij het instappen van de bus.
Waar vind ik mijn reis informatie?
Goeie vraag!
Waar kun je nu al die vertrek tijden, bus tijden, opstap plaatsen en hoe je het maar wilt noemen vinden. Al deze informatie ligt binnen handbereik op je eigen inschrijvingen pagina, hier vind je ook de rest van jouw inschrijvingen.
Mocht er nou ''Niet beschikbaar'' staan dan ben je nog niet ingedeeld in een bus. kijk dan op een later moment opnieuw, wij starten ongeveer 10 werkdagen voor het evenement met de indelingen en planning van alle bussen.
''Mijn inschrijvingen'' vind je bij ''mijn menu'' dat rechts boven staat aangegeven, of voor de luie mensen onder ons www.party-vervoer.nl/mijn-inschrijvingen ;)
Kan ik ook alleen de heenweg of terugweg mee (enkele reis)?
Het is mogelijk om alleen de heen- of terugweg mee te reizen, echter is het niet mogelijk om een enkele reis te boeken. De reden hiervoor is dat je dan de heen- of terugweg een zitplaats onbezet laat die ook betaald moet worden. Laat voor vertrek aan de busleider weten als je de heen- of terugweg niet mee gaat, zodat zij niet voor niets staan te wachten. 24 uur voor vertrek ontvang je een e-mail met laatste informatie, hierin staat ook het telefoonnummer van de busleider. Mocht er geen busleider bekend zijn geef het dan door via de klantenservice
Kan ik mijn spullen in de bus laten liggen?
Het is vaak mogelijk om je spullen in de bus te laten liggen, echter kunnen we dit helaas niet garanderen. Het kan zo maar zijn dat de bus nog een andere rit moet doen of dat er een andere bus je komt ophalen. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om je spullen te laten liggen. Je vindt deze informatie via de REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account). Het laten liggen van je spullen is altijd je eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies van of aan eigendommen.
Mag ik eigen eten en drinken meenemen in de bus en is glas toegestaan?
In al onze bussen is het toegestaan om een eigen drankje mee te nemen, met uitzondering van onze party bussen. Hier is eigen drank niet toegestaan. LET OP! Glas is nooit toegestaan, neem dus altijd blik of plastic mee. Glas kan dus worden geweigerd tijdens het instappen. Eten is ook toegestaan, echter vermijden we liever chips en dergelijk i.v.m. de rotzooi die het vaak geeft.
Ruim altijd je eigen rommel op, er hangen altijd witte zakjes aan de stoelen, maak hier gebruik van. Zijn deze er niet vraag ze dan even bij de chauffeur.
Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om eigen drank mee te nemen. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).
Kan ik drinken kopen in de bus (drankverkoop)?
In een partybus kun je altijd gekoelde drank kopen en is er een ruim drankenarrangement. In de meeste touringcars bieden wij ook drank aan, met name op de langere ritten. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om drank te kopen in de bus. Je vindt deze informatie via de REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account). Tevens kun je onderweg altijd de busleider raadplegen.
Is er een TOILET / WC in de bus?
In de meeste bussen is een toilet aan boord, uitzonderingen daargelaten (denk aan kleine busjes en sommige party bussen). Ook kan het zijn dat op korte ritjes de toiletten gesloten blijven. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of er een toilet aan boord is. Je vindt deze informatie via de REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).
Wat voor soort bus krijgen we?
Wanneer je boekt voor een losse opstapplaats dan wordt het vervoer uitgevoerd middels een nette touringcar. Tevens hebben we ook regelmatig een partybus rijden. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).
Wat voor soort bus krijgen we?
Wanneer je boekt voor een losse opstapplaats dan wordt het vervoer uitgevoerd middels een nette touringcar. Tevens hebben we ook regelmatig een partybus rijden. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).
Welke route rijdt onze bus?
De meeste bussen kennen een voorlopige route, deze is te vinden via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).
Mocht er nou ''Niet beschikbaar'' staan dan ben je nog niet ingedeeld in een bus. kijk dan op een later moment opnieuw, wij starten ongeveer 10 werkdagen voor het evenement met de indelingen en planning van alle bussen. Uiterlijk 24 uur voor vertrek zijn de routes en overige informatie definitief.
''Mijn inschrijvingen'' vind je bij ''mijn menu'' dat rechts boven staat aangegeven, of voor de luie mensen onder ons www.party-vervoer.nl/mijn-inschrijvingen ;)
Zijn onze route en vertrektijden definitief?
Wij presenteren 24 uur voor vertrek de definitieve route en vertrektijden. Raadpleeg altijd vlak voor vertrek de REIS INFORMATIE pagina via mijn inschrijvingen op de website (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account) voor eventuele late wijzigingen!! Dit is je eigen verantwoordelijkheid!!
Mag je roken in de bus?
Het is bij wet niet toegestaan om te roken in onze bussen (specifieke bussen nagelaten). Het overtreden van deze regel kan leiden tot directe verwijdering uit de bus door chauffeur en/of busleider.
Waarom is mijn vertrektijd en/of route gewijzigd/aangepast?
Het kan altijd voor komen dat we uit noodzaak een route en of tijden moeten wijzigen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders wensen. Raadpleeg altijd voor vertrek de REIS INFORMATIE pagina om op de hoogte te zijn van actuele routes en tijden!
Gaat de busreis zeker door?
Wij streven ernaar om de busreis altijd door te laten gaan. Helaas zijn wij wel gebonden aan voldoende boekingen. De ervaring leert dat veel mensen in de laatste twee weken pas een boeking plaatsen. Een busreis die drie weken van te voren op zeven personen staat kan een week later vol zijn!!!
Mochten er echt te weinig boekingen zijn dan doen we uiteraard altijd ons best om toch vervoer mogelijk te maken. Zo proberen wij altijd een alternatief aan te bieden in de vorm van een andere opstapplaats, kleiner busje, bijbetaling enzovoorts. Natuurlijk doen we dit in overleg. Mocht er geen geschikte optie zijn, dan krijg je natuurlijk je geld terug.
Wat gebeurt er als ik te laat ben voor de bus?
Dan mis je de bus en moet je iets anders regelen! Wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw te laat komen. Mis je de bus omdat je te laat bent, om welke reden dan ook, dan is dat helaas jouw eigen probleem. Wij kunnen ons geen vertraging permitteren omdat jij te laat komt. Mocht een buschauffeur of busleider toch op jou willen wachten en hier komen extra kosten uit naar voren, dan zijn deze voor jouw rekening. Extra wachttijd kost namelijk geld!
Â
Gevonden voorwerpen
Heb jij iets in de bus laten liggen? Stuur ons dan een bericht via de klantenservice of onze Facebookpagina (NIET VIA BEIDE KANALEN!). Geef duidelijk aan in welke bus (nummer + opstapplaats) je iets hebt laten liggen. Geef daarbij een duidelijke omschrijving van hetgeen je hebt laten liggen in de bus.
Voorbeeld: Vorige week ben ik naar Q-Base geweest met Bus 17 vanuit Nijmegen. Ik heb in die bus mijn groene jas van het merk Chasin laten liggen, in mijn jas zit een sleutelbos met vier sleutels. De jas heeft een capuchon en aan de achterkant zit een rits, het is maatje M.
Wij gaan dit dan navragen en laten je weten waar je het kan ophalen. Wij zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor verloren spullen. Uiteraard doen we wel ons best je zo goed mogelijk te helpen.